Головна

Головна Графік заходів Увічнення пам'яті Геноцид Ромів Бабин Яр (Не)Дитячі історії Камені спотикання

Робоча група «Як говорити про Голокост після 24.02?». Перші зустрічі

insidethegatesВідбулись перші зустрічі робочої групи “Як говорити про Голокост після 24.02.?”. Учасники розпочали підготовку рекомендацій для колег щодо викладання про Голокост в контексті війни, що триває. Робота відбувається в групах, в спільних обговореннях, дискусіях, нотатках на інтерактивній дошці - для кожного, хто взяв участь, у перших заходах, ця робота є вкрай важлива, як для власного професійного, особистого розвитку та інколи і емоційного розвантаження, так і для того, щоб створити корисний порадник для колег. Попереду цікаві спікери та насичені, продуктивні зустрічі протягом усього літа.

А ось думки учасників, чому для них важлива участь у робочій групі:

💬“Хочу отримати фахові поради та дієві інструменти про те, як тепер говорити про трагедію Голокосту на фоні проявів геноциду росіян проти українського народу”

💬“Мені дуже важливо проговорювати наш досвід в дружньому експертному середовищі та спробувати допомогти іншим конкретними порадами”

💬“У вас можна отримати нові знання, які завжди подаються доступно, легко. А ще, отримати відповідь на питання: “Як говорити про війну після 24.02.2022”

💬“Мені важливо дати собі відповідь на питання - як говорити про війну і провести паралелі (якщо такі можливі) з Голокостом і війною в Україні”

💬“Для мене важливо знайти відповідь на питання: як пропрацьовувати з дітьми травматичний досвід, що з'явився в умовах війни, і як викладати трагічні сторінки історії не травмуючи знову”

💬“Як науковця-історика мене цікавить усе, що пов'язано з Другою світовою війною та її паралелями сьогодні. Як вчителя - інструменти та засоби, якими можна донести ці знання до дітей”

💬“Події російсько-української війни, безперечно, вплинуть на викладання історії, зокрема, історії Другої світової війни та Голокосту. Хочу допомогти собі та колегам-вчителям зорієнтуватись в нових реаліях, виробити дієві механізми та інструменти роботи”

Останні Новини

  • Банальність зла: від Аушвіцу до Маріуполя

    На каналі «10 запитань історику» з’явилось інтерв’ю щодо історії табору смерті Аушвіц, який став беззаперечним символом злочинів нацистів у Другій світовій війні. Це історія того, як одні люди (зокрема освічені та, здавалося би, психічно здорові) вбивали інших людей в масштабах і системності, невідомих раніше. «Банальність зла» полягала в тому, що чеснота відданості перетворила бюрократів на заповзятих виконавців геноциду.

    [Докладніше]
  • «Загрози тоталітаризму сьогодні». Публічна лекція

    2 квітня 2024 року відбулася публічна лекція історика Анатолія Подольського, керівника УЦВІГ, у Київському кооперативному інституті бізнеса і права. Тема лекції: «Загрози тоталітаризму сьогодні. Порівняння злочинів нацизму і сучасної російської ідеології у війні проти України».

    [Докладніше]
  • Рекомендації щодо підготовки конкурсних учнівських робіт

    Колеги та колежанки та учасники XXIV Всеукраїнського конкурсу учнівських робіт «Історія і уроки Голокосту» ім. І. Б. Медвинського! Команда УЦВІГ підготувала рекомендації та корисні поради, щодо підготовки конкурсних робіт, в одному дописі для зручності.

    [Докладніше]
  • Ковель: життя та загибель єврейської громади

    Ковель: життя та загибель єврейської громади / Петро Долганов. — Київ : Український центр вивчення історії Голокосту, 2023. — 101 с.

    [Докладніше]
  • Бюлетень "Уроки Голокосту" № 1 (77), січень–березень, 2024 р

    Шановні колеги! Вийшло друком чергове число інформаційно-педагогічного бюлетеню Українського центру вивчення історії Голокосту "Уроки Голокосту", № 1 (77), січень–березень, 2024 р.

    [Докладніше]
Дивитися всі

Top