Головна

Головна Графік заходів Увічнення пам'яті Геноцид Ромів Бабин Яр (Не)Дитячі історії Камені спотикання

"Матеріали шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії".

Положення про організацію та проведення шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії". 2010-2011 навчальний рік 

Пропонована тематика для Київського конкурсу учнівських дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів, присвяченого 70-й річниці трагедії Бабиного Яру 

Матеріали до проекту Концепції створення державного історико-меморіального заповідника "Бабин Яр" 

24-28 січня 2011 р. кожен учасник конкурсу має провести попередню презентацію-обговорення свого дослідження або проекту у навчальних закладах. Форма презентації довільна: доповідь, творчий захід, круглий стіл, виставка, віртуальна екскурсія тощо. 
Презентацію має бути присвячено Міжнародному дню пам'яті жертв Голокосту, що відзначається 27 січня кожного року. 
Звіт з презентації з усіма додатками має бути надісланий на електронну адресу Українського центру вивчення історії Голокосту до 5 лютого 2011 р. 

Структура звіту з презентації роботи учасника шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії" 

17-19 грудня 2010 р. за участі Посольства Франції в Україні та за підтримки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України для учасників конкурсу було проведено Міжнародний навчально-методичний семінар "Форми історичної пам'яті про масові трагедії та геноцид і її репрезентації в сучасному українському та європейському контекстах" 

Програма семінару 

Тези виступів: 
Жан-Ив Потель "L’enseignement de l’histoire de la Shoah et de la culture juive en Pologne" 
Надія Цендра "Як писати шкільну дослідницьку роботу. Її структура, підготовка, етапи" 
Схема робочої виписки 
Титульний аркуш роботи 
План роботи 
Список джерел і літератури 
Бібліографічний опис джерел і літератури 
Олександр Войтенко "Мистецтво опонування та оцінки роботи колеги" 
Олександр Лисенко "Книга Пам'яті" 
Олег Бажан Серія книг "Реабілітовані історією" як форма увічнення пам'яті жертв політичних репресій 
Тетяно Величко ""Усна історія" – чому вона важлива і як проводити інтерв'ю" 
Яніс Роде "Le Memorial de la Shoah" 
Ирина Климова "Художні засоби відображення трагедії" 
Ольга Педан-Слєпухіна "Як готувати соціальний просвітницький проект" 
Віталій Нахманович "Робота з джерелами і літературою" 
Ефим Меламед "Робота в архіві" 
Ирина Антоненко "Робота в бібліотеці" 
Михайло Тяглий, Анатолій Подольський "Робота з інтернет-ресурсами" 
Віталій Нахманович "Увічнення пам’яті про історію Бабиного Яру (завдання, досягнення, проблеми)" 

Презентації: 
Роберт Кувалек "Memorial sites in Poland" 
Олександр Войтенко "Мистецтво опонування" 
Ольга Педан-Слєпухіна "Як готувати соціальний просвітницький проект" 
 


Залікова відомість учасників шкільного конкурсу дослідницьких робіт, просвітницьких та творчих проектів: "Бабин Яр: людина, влада, історія. До 70-річчя трагедії". 2010-2011 навчальний рік

Останні Новини

  • Нове видання: Як говорити про Голокост після 24 лютого 2022 року

    Ми нарешті готові поділитися з Вами результатами зустрічей робочої групи «Як говорити про Голокост після 24 лютого 2022 року». Протягом більшої частини літа ми з учасниками групи працювали над створенням перших рекомендацій для вчителів, які вже навчають про історію Голокосту і потребують порад, як змінити свою освітню діяльність у зв’язку з російською агресією проти України. Наразі текст впорядковано й підготовлено для широкого кола професійних читачів.

    [Докладніше]
  • «Суспільно-політичні та історичні аспекти розвитку сучасної єврейської громади України: європейський контекст».

    З такою назвою побачила світ колективна монографія, що була підготовлена Інститутом політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАНУ, який є партнером УЦВІГу вже багато років. У монографії досліджуються питання розвитку хасидизму на сучасному етапі, історична доля кримчаків, особливості комплексної меморіалізації Бабиного Яру, відносини єврейських громад Європейського Союзу з національними урядами, можливість запозичення й застосування цього досвіду в українських реаліях та ін. Авторський колектив складається з відомих українських істориків та політологів, серед яких є і науковці нашого Центру

    [Докладніше]
  • Викладання суспільних дисциплін в умовах війни

    15 вересня 2022 року в рамках Тижня освіти дорослих, що традиційно організовує Кафедра філософії і суспільно-гуманітарних дисциплін ЗОІППО, відбулася неформальна зустріч професіоналів (MeetUp) із обговорення проблеми "Викладання суспільних дисциплін в умовах збройного конфлікту міжнародного характеру", в якому взяло участь 78 науковців, методистів та вчителів-практиків.

    Участь представниці робочої групи "Як говорити про Голокост після 24.02?" пані Олени Савицької відбулася завдяки запрошенню організаторки цього заходу, учасниці багатьох проєктів УЦВІГ доцентки цієї кафедри к.і.н. Ольги Сирцової

    [Докладніше]
  • Мемуари Джека Глотцера з Рогатина

    Раді Вам повідомити, що УЦВІГ в рамках проєкту "Мережа пам'яті" буде готувати нове видання спогадів в нашій книжковій серії "Бібліотека спогадів про Голокост"! Мемуари Джека Глотцера з Рогатина (Івано-Франківська область), який пережив Голокост буде видана двомовним виданням (українською та англійською мовами).

    [Докладніше]
  • Вебінар «Бабин Яр та російська війна проти України»

    Як зміняться пріоритети історичної пам’яті українців після завершення російсько-української війни? Чи може відбутися переосмислення Голодомору, радянських репресій, Другої світової, Голокосту, Майдану? Яке місце може зайняти сучасна війна серед подій новітньої української історії? Ці питання вже зараз турбують багатьох інтелектуалів, викладачів шкіл та вузів, є предметом дискусій в медіа та наукових форумах. 

    [Докладніше]
Дивитися всі

Top