Головна

Головна Графік заходів Увічнення пам'яті Геноцид Ромів Бабин Яр (Не)Дитячі історії Камені спотикання

Міжнародна тренінгова програма Інституту візуальної історії та освіти фонду Шоа 2012

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ВІДЕОСВІДЧЕННЯ У ХХI СТОРІЧЧІ
Міжнародна тренінгова програма Інституту візуальної історії та освіти фонду Шоа 2012 
 

Оголошення для зацікавлених учасників
Інститут візуальної історії та освіти фонду Шоа запрошує вчителів історії та суспільних дисциплін шкіл і викладачів Інститутів післядипломної освіти України взяти участь у річній навчальній програмі. Програма присвячена темам упереджень, нетолерантності та дискримінації. Метою програми є розробка системного підходу до використання відеосвідчень в освіті. Використання відеосвідчень дає можливість викладачам різних дисциплін оволодіти освітніми технологіями ХХI сторіччя, включаючи інформаційні, медіа та цифрові технології. 
Програма складатиметься з тижневого експертного курсу в Центрі візуальної історії Малах у м.Прага та самостійної роботи випускників курсу над розробками та впровадженням на всеукраїнському рівні освітніх проектів з використанням відеосвідчень. Протягом тижневого курсу педагоги працюватимуть з архівом відеосвідчень жертв Голокосту та інших свідків, що розповіли про наслідки упереджень, ненависті та насильства. На основі відібраних матеріалів випускники курсу розроблять власні уроки чи заняття, які допомагатимуть молоді осмислювати власні дії та життєву позицію , а відтак, стати більш відповідальними громадянами. Освітні розробки повинні відповідати державному стандарту з історії та громадянської освіти в Україні та пілотуватимуться випускниками програми у навчальних закладах, інститутах післядипломної освіти та методичних об'єднаннях. 
З кожним випускником буде укладено контракт на розробку та реалізацію власного проекту. Учасники зможуть обмінятися досвідом з колегами з України та інших країн. 
Учасники зможуть: 
- Дізнатись про історію та освітні проекти Інституту візуальної історії та освіти, методику запису відеосвідчень з тими, хто пережив інші геноциди, 
- Отримати навички з пошуку та відбору матеріалів з Архіву візуальної історії та навчитися методики їх використання,
- Поглибити своє розуміння міжнародних, регіональних і локальних історичних контекстів і конструктів ХХ сторіччя,
- Ознайомитись з теорією соціального конструктивізму, методологією і практикою освітнього використання відеосвідчень, 
- Навчитись основам відеомонтажу,
- Розробити власний мультимедійний проект на основі відеосвідчень Інституту та впровадити його у навчальних закладах, інститутах післядипломної освіти та методичних об'єднаннях. 
- Співпрацювати з іншими освітянами, що впроваджують громадянську освіту,
- Стати представниками свого регіону та брати участь у регіональних, всеукраїнських і міжнародних освітніх ініціативах.
Дати курсу: 18 - 24 серпня 2012 року
Організатори оплачують переліт Київ-Прага-Київ, проживання та харчування. Витрати на дорогу до м. Києва та обов'язкова медична страховка - за рахунок учасників.
Освітній курс у Празі є складовою міжнародної тренінгової програми Інституту візуальної історії та освіти фонду Шоа. Програма включає наступні етапи:
1. Навчальна підготовка в рамках тижневого експертного курсу у Центрі візуальної історії Малах у м.Прага.
2. Самостійна робота випускників курсу над розробками з використанням відеосвідчень. З кожним випускником буде укладено контракт на розробку та реалізацію власного проекту.
2. Впровадження випускниками своїх проектів у регіонах і на всеукраїнському рівні.
Претенденти на участь у Міжнародній тренінговій програмі Інституту мають бути готові брати активну участь у всіх етапах навчального курсу - тижневому експертному курсі та дистанційній сесії. Участь зареєстрованих учасників у всіх навчальних заняттях та виконання завдань в дистанційному режимі є обов'язковою умовою. 
Формування групи учасників відбуватиметься за результатами конкурсного відбору. 
Хто може подаватися:
- Вчителі історії та суспільних дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів, які викладають спецкурси чи мають факультативи з громадянської освіти та прав людини, чи(або) викладають спецкурс з історії Голокосту;
- Методисти з історії та суспільних дисциплін інститутів післядипломної освіти, які викладають спецкурси з громадянської освіти та прав людини, чи(або) спецкурс з історії Голокосту;
- Викладачі історії та суспільних дисциплін педагогічних і гуманітарних ВУЗів, які викладають спецкурси з громадянської освіти та прав людини, чи(або) спецкурс з історії Голокосту;
- Досвід розробки та публікації освітніх матеріалів вітатиметься;
- Можуть відвідати всі заняття курсу та готові працювати над власним освітнім проектом з використанням відеосвідчень,
- Користуються комп'ютером на рівні досвідченого користувача,
- Мають діючий закордонний паспорт.
Додаткові пріоритети:
- Базове володіння англійською (читання та розуміння тексту),
- Участь у програмі "Назустріч пам'яті" в якості місцевого тренера,
- Участь у програмі "Школа - територія прав людини".
Аплікаційний процес
1. Будь-ласка, заповніть он-лайн анкету на веб-сайті
http://dornsife.usc.edu/vhi/education/international/mtw2012/ukrainian/apply 
2. Перегляньте відеосвідчення Володимира Митюка з нашого вебсайту 
http://dornsife.usc.edu/vhi/ukrainian/testimonies/ 
3. та визначіть, які аспекти громадських компетентностей можуть бути обговорені в класі, використовуючи це відеосвідчення. Напишіть ессе та додайте його до вашої анкети до 5 квітня 2012 року
За наявності апробованих чи опублікованих методичних розробок з історії чи громадянської освіти, що базуються на історії Голокосту, прохання додати їх до Вашої анкети.

УВАГА: БУДЬ-ЛАСКА СПОЧАТКУ ПІДГОТУЙТЕ ЕССЕ ТА ТІ РОЗРОБКИ, ЯКІ ВИ ХОЧЕТЕ ДОДАТИ, І ПОТІМ ЗАПОВНЮЙТЕ ОНЛАЙН-АНКЕТУ.

Кінцева дата прийому заявок: 5 квітня 2012 року 

Останні Новини

  • Нове видання: Як говорити про Голокост після 24 лютого 2022 року

    Ми нарешті готові поділитися з Вами результатами зустрічей робочої групи «Як говорити про Голокост після 24 лютого 2022 року». Протягом більшої частини літа ми з учасниками групи працювали над створенням перших рекомендацій для вчителів, які вже навчають про історію Голокосту і потребують порад, як змінити свою освітню діяльність у зв’язку з російською агресією проти України. Наразі текст впорядковано й підготовлено для широкого кола професійних читачів.

    [Докладніше]
  • «Суспільно-політичні та історичні аспекти розвитку сучасної єврейської громади України: європейський контекст».

    З такою назвою побачила світ колективна монографія, що була підготовлена Інститутом політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАНУ, який є партнером УЦВІГу вже багато років. У монографії досліджуються питання розвитку хасидизму на сучасному етапі, історична доля кримчаків, особливості комплексної меморіалізації Бабиного Яру, відносини єврейських громад Європейського Союзу з національними урядами, можливість запозичення й застосування цього досвіду в українських реаліях та ін. Авторський колектив складається з відомих українських істориків та політологів, серед яких є і науковці нашого Центру

    [Докладніше]
  • Викладання суспільних дисциплін в умовах війни

    15 вересня 2022 року в рамках Тижня освіти дорослих, що традиційно організовує Кафедра філософії і суспільно-гуманітарних дисциплін ЗОІППО, відбулася неформальна зустріч професіоналів (MeetUp) із обговорення проблеми "Викладання суспільних дисциплін в умовах збройного конфлікту міжнародного характеру", в якому взяло участь 78 науковців, методистів та вчителів-практиків.

    Участь представниці робочої групи "Як говорити про Голокост після 24.02?" пані Олени Савицької відбулася завдяки запрошенню організаторки цього заходу, учасниці багатьох проєктів УЦВІГ доцентки цієї кафедри к.і.н. Ольги Сирцової

    [Докладніше]
  • Мемуари Джека Глотцера з Рогатина

    Раді Вам повідомити, що УЦВІГ в рамках проєкту "Мережа пам'яті" буде готувати нове видання спогадів в нашій книжковій серії "Бібліотека спогадів про Голокост"! Мемуари Джека Глотцера з Рогатина (Івано-Франківська область), який пережив Голокост буде видана двомовним виданням (українською та англійською мовами).

    [Докладніше]
  • Вебінар «Бабин Яр та російська війна проти України»

    Як зміняться пріоритети історичної пам’яті українців після завершення російсько-української війни? Чи може відбутися переосмислення Голодомору, радянських репресій, Другої світової, Голокосту, Майдану? Яке місце може зайняти сучасна війна серед подій новітньої української історії? Ці питання вже зараз турбують багатьох інтелектуалів, викладачів шкіл та вузів, є предметом дискусій в медіа та наукових форумах. 

    [Докладніше]
Дивитися всі

Top